środa, 22 sierpnia 2018

#15. Agnieszka Chylińska

   Urodzona 23.05.1976 r.; polska piosenkarka i autorka tekstów, a także osobowość telewizyjna.
W Latach 1994-2003 była wokalistką rockowego zespołu O.N.A., w latach 2003-2006 występowała jako Chylińska, a od 2009 posługuje się swoim imieniem i nazwiskiem.

Dyskografia:
  1. O.N.A.
    • Modlishka (1995);
    • Bzzzzz (1996);
    • T.R.I.P (1998);
    • Pieprz (1999);
    • Mrok (2001);
  2. Chylińska
    • Winna (2004);
  3. Agnieszka Chylińska
    • Modern Rocking (2009);
    • Forever Child (2016);
Miałem wielkie szczęście móc być na koncercie Agnieszki Chylińskiej podczas Dni Libiąża 2018. Agnieszka to typowe zwierzę sceniczne - pełna werwy, energii, z porażającym głosem. Ale do tego jest bardzo nieśmiałą kobietą - jak sama powiedziała do dziecka przed sceną "nie bój się, ja tak tylko wyglądam". Agnieszka jest bardzo inteligentna, czego daje wyraz za każdym razem, gdy się odzywa, a do tego ma ogromne poczucie humoru, jak np. kiedy stwierdziła, że nie umie tańczyć ale i tak to będzie robić a my musimy to znieść :)
Podczas koncertu zagrane zostały największe szlagiery - m.in. Królowa łez, KCACNL, Kiedy przyjdziesz do mnie (płyta Forever Child), Nie mogę Cię zapomnieć (płyta Modern Rocking), Kiedy powiem sobie dość (płyta Bzzzzz), Wszystko to co ja, Niekochana (płyta Mrok), Winna (płyta Winna), Znalazłam (płyta Modlishka).


Zdobyty: dzięki mojej dobrej koleżance; podczas koncertu
Data: 18-06-2018
Oryginalny: tak



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#442. Torbjorn Faerovik

Sposób zdobycia: Osobiście Miejsce zdobycia: Warszawskie Targi Książki 2022 w Warszawie Data zdobycia: 29-05-2022 Zdobyte: - Podpisana książ...