sobota, 21 lipca 2018

#12. Eddie Redmayne

   Brytyjski aktor teatralny, wg mnie obecnie jeden z najlepszych na świecie. Gra niezmiernie trudne role, w których radzi sobie fenomenalnie. Bawi, wzrusza i wzbudza podziw. Znany z roli m.in. Osmund - Black Death (2010), Stephen Hawking - The Theory of Everything (2014) - za którą otrzymał Oscara, Einar Wegener/Lili Elbe - The Danish Girl (2015) - nominacja do Oscara, Newt Scamander w filmach z serii Fantastic Beasts.

  Muszę przyznać, że jak mało który film mnie wzrusza, tak na The Theory of Everything na końcu płakałem jak bóbr. Oscar w pełni zasłużony. Za rolę w The Danish Girl również powinien był zdobyć główną nagrodę. 

Zdobyty: listownie - wprawdzie dołączyłem 1 kupon IRC ale do mnie wrócił
Adres: United Agents Ltd.
            12-26 Lexingron Street
            London, W1 0LE
            UK
Data wysłania: 13-04-2018
Data odebrania: 21-05-2018
Zawartość: odpowiedź na mój list oraz zdjęcie (PP).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#442. Torbjorn Faerovik

Sposób zdobycia: Osobiście Miejsce zdobycia: Warszawskie Targi Książki 2022 w Warszawie Data zdobycia: 29-05-2022 Zdobyte: - Podpisana książ...